08:11 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت های سرمایه گذاری استانی

پذیرش همه شرکت‌های استانی سهام عدالت تا یک ماه آینده
نماد برتر- سخنگوی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت گفت: تا یک ماه آینده همه شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در بورس پذیرفته می‌شوند.
نحوه پرداخت سود سهام عدالت
نماد برتر- روند پرداخت سود سهام عدالت به مشمولان این سهام بعد از آزادسازی آن تغییر کرده و افرادی که روش مستقیم و غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، به دو طریق مختلف سود را دریافت خواهند کرد.
عوامل افزایش سنگینی تقاضا + موضوع سوق دهنده تولید به سمت نابودی
نماد برتر- قائم مقام ایمیدرو از آغاز عملیات اجرایی نخستین طرح تولید کنسانتره مس با ظرفیت ۷۲ هزار تنی و به ارزش ۵۱ میلیون یورو در استان یزد در آینده نزدیک خبر داد.
دو مصوبه شورای عالی بورس در مورد سهام عدالت و شرکت های تامین سرمایه
نماد برتر- رئیس سازمان بورس دو مصوبه جدید شورای عالی بورس در مورد سهام عدالت و حداکثر مالکیت در تاسیس شرکت های تامین سرمایه را اعلام کرد.
دو تصمیم مهم در شورای عالی بورس
نماد برتر- امروز در جلسه شورایعالی بورس در خصوص فرآیند داد و ستد سهام عدالت و تاسیس شرکت های تامین سرمایه تصمیم گیری شد.
افزایش ۳ برابری صدور کدهای بورسی در بازار سرمایه
نماد برتر- معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از افزایش ۳ برابری صدور کدهای بورسی خبر داد و گفت: تعداد افرادی که در سال ۹۸ فقط یک معامله داشتند ۲.۸ میلیون نفر بود که در سال ۹۹ به بیش از هشت میلیون نفر رسیده است.
ادامه رایزنی ها برای جداسازی نماد شرکت سرمایه گذاری استانی تهران از البرز
نماد برتر- در اردیبهشت ماه بحث آزادسازی سهام عدالت و شیوه و روش های اجرایی آن به تصویب رسید و در نهایت منتج بر این شد که از ۴۹ میلیون و ۹۹۰ هزار نفر مشمول سهام عدالت هستند ۱۹ میلیون نفر روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند.
سرمایه گذاری های استانی؛ سبدی متنوع از سهام/ انجام معاملات بورس با دو سامانه
نماد برتر- نگاه بلند مدت لازمه کسب سود در بازار سرمایه است و توصیه می کنم مالکان سهام عدالت برای فروش دارایی خود عجله نکنند.
اختلاف نظر بر سر سود سهام عدالت/۱۵۰ هزار یا ۸۰ هزار تومان؟
پایگاه خبری راد: در حالی که سازمان خصوصی سازی می‌گوید به ازای یک میلیون تومان سهام عدالت حدودا ۱۵۰ هزار تومان سود پرداخت خواهد شد، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است که فرمول محاسبه سود سهام عدالتی که سازمان خصوصی سازی با آن به این عدد رسیده، نادرست است.
صفحه قبل | صفحه بعد